Foto's erbij - Reisverslag uit Hasselt, België van Ben Timmerman - WaarBenJij.nu Foto's erbij - Reisverslag uit Hasselt, België van Ben Timmerman - WaarBenJij.nu

Foto's erbij

Door: Ben Timmerman

Blijf op de hoogte en volg Ben

10 April 2011 | België, Hasselt

Vandaag alweer overnacht in Hasselt. Alle overnachtingen vol omdat er een Schlagerfestival was, maar gelukkig een leuke B en B gevonden aan de rand van de stad. Even een kort berichtje, want ik kan hier ook wat foto's plaatsen.

Tot volgende keer!

PS Het lukt niet met de foto's, volgende keer beter.

• 10 April 2011 - 06:51

Kees Neve:

Schiet al lekkler op Ben, althans in Belgie. Nog bijzondere vogels waargenomen? Vannacht hoorde ik vanuit mijn slaapkamer een Bosuil roepen uit de richting van de begraafplaats Rhijnhof (Leiden). Echt dat horrorfilm geluid: hoooo,...,ho,ho,ho,hooooo. Weer zit wel mee, ook bij onze zuiderburen denk ik. Volgende week her en der een bui, maar dat zal wel meevallen.
    groet: Kees

• 10 April 2011 - 07:05

Inga:

Hallo Ben
    was heel leuk jou bij ons op B & B te hebben
    we wensen jou nog een fijne reis verder
    grts
    inga en bert

• 10 April 2011 - 08:07

Jos:

Leuk verhaal. Jij maakt weer veel mee.
    Wij staan in de startblokken om naar de Arena/Ajax te gaan. Geniet van je tocht en tot gauw. Groet Nel en Jos.

• 10 April 2011 - 08:08

Jos:

Leuk verhaal, je maakt weer veel mee.
    Wij staan in de startblokken om naar de Arena/Ajax toe te gaan. Geniet ervan en tot gauw, Nel en Jos.

• 10 April 2011 - 10:01

Arian:

He broertje,

Leuk die foto's. Was dat nou dat lieve zeugje waar je het over had? Heb je ook foto's van de lammetjes? Wij zitten lekker in de zon achterin de tuin. Nee, we gaan niet naar Groeneveld! Ik heb de foto van kleine Bertie op de stoel gevonden. Daar maken we de uitnodiging van. Hoop dat het beter gaat met de blaar. Loop ze!

• 10 April 2011 - 14:35

Karin:

Hoi Ben
    Was zeker lekker zweten vandaag op je tocht.
    Nou maak je om mij maar geen zorgen want na het werk heb ik liggen zweten op het dakterras.
    Hopelijk vindt je voor vannacht ook weer een leuk adres.
    groetjes karin

• 10 April 2011 - 19:18

Jolijn:

Leuk ook die foto's! Wat een schattige biggetjes! Prima timing om dit in de lente te doen.
    Veel succes!

• 10 April 2011 - 21:02

Maarten:

leuke foto's Ben; kappertje geweest in Belgenland??
    profcoach slechte resultaten GOBB en motormuis( 15 e 11 resp)
    dit weekend in Twente geweest: wandelen etc.
    succes verder Ben met tocht
    veel plezier!!

• 10 April 2011 - 21:46

Cees...:

Was eigenlijk wel benieuwd hoe het met de 'pijntjes' is. Het heeft je in ieder geval er niet van weerhouden door te gaan.
    Overigens prachtig motormuizen weer...

mvgr uit nwv

• 11 April 2011 - 18:05

Hans En Ina:

Wat een leuke foto,s Ben, dat geeft een nog leuker plaatje van waar je allemaal door heen en langs loopt.Loop je een beetje op het schema wat je wilde aanhouden?
    Als je richting Ardennen gaat Zal het wel heftiger worden met dat hoogte verschil. ik vind het nog steeds een hele prestatie, wij doen het je niet na.wandelen is leuk maar zoveel dagen achter elkaar met een rugzak op je rug.ga je echt door tot 30 april of ben je dan weer terug?
    nou ja we lezen het wel in je verslagen wanneer je weer huis naar keert.groetjes Hans en Ina

• 12 April 2011 - 07:43

Succes!:

Heel veel succes met je reis, Ik heb er echt bewondering voor,

Panos Lanaken

• 12 April 2011 - 11:30

Arno En Jan-Willem:

Hoe was het Schlagerfestival? We zullen het maar niet over de Profcoach hebben...