Een geinig stadje - Reisverslag uit Diest, België van Ben Timmerman - WaarBenJij.nu Een geinig stadje - Reisverslag uit Diest, België van Ben Timmerman - WaarBenJij.nu

Een geinig stadje

Door: Ben Timmerman

Blijf op de hoogte en volg Ben

07 April 2011 | België, Diest

Ooit een citytripje willen maken met bestemming Diest? Ik ook niet, maar dat is nou het verrassende van de GR5: Opeens is er zo'n prachtig stadje op de grens van Belgisch Limburg en Vlaanderen. Beetje Leuven in het klein. De tocht ernaartoe was ook heel mooi, langs riviertjes als de Grote Nete en de Demer. En dan ook nog mooi weer, schitterend!
2 nachten in een trekkershut en morgen verder in oostelijke richting. Op dit kruispunt van LAW's kom je ook regelmatig pelgrimsgangers tegen. Deze figuren zijn echt wel basic en zitten met een stokbroodje voor de hut, terwijl ik naar het restaurant ga. Nu gooien ze me eruit omdat er hier een soort kinderfestival is in de bib.
Dus ook nu weer geen foto's. Groeten!

• 07 April 2011 - 13:53

Nel:

Leuk om je te volgen en verslagje te lezen maar toch wel heel erg voor Karin en de beestenboel dat je pas over 1211 dagen terug kom! Had je beter weer kunnen gaan varen! We komen je over +/- 1000 dagen wel een keer opzoeken.
    Groetjes en succes en geniet ervan.

• 07 April 2011 - 15:12

Evert En Trudy:

Hoi Ben,
    Wat leuk dat we je kunnen volgen op je grote wandeling.Ga zeker bijhouden waar je allemaal komt.
    Veel plezier en de groeten van Evert en Trudy.

• 08 April 2011 - 14:33

Piet En Ellen:

Hallo Ben,
    Van Karin hoorden we dat je dit reisverslag bijhoudt. Leuk om je avonturen te lezen. Je bent eigenlijk al een heel eind. Klopt het schema nog?
    Sterkte met de blaren en bepakking maar vooral veel plezier.
    groeten Piet en Ellen

• 08 April 2011 - 16:55

Maarten:

hoe gaat het Ben?
    hoop dat je een beetje leuke Vlamingen ontmoet of reeds in Franstalig gebied?
    wat is jouw volgende etappe?
    hier alles naar wens behalve profcoach
    no tot mails maar weer

gr Maarten

Ben

Op 2 januari 2011 ben ik gestart met een wandeltocht van de Noordzee naar de Franse Riviera. De tocht loopt via de GR5 vanaf mijn huis in Den Haag naar Nice. Afstand ca. 2500km die ik in etappes ga lopen. Gepland was elk jaar ca een maand met een geplande aankomst in juli 2014.... vergeet het maar, ik ben pas net over de helft van de tocht!

Actief sinds 20 Feb. 2011