En retour - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Ben Timmerman - WaarBenJij.nu En retour - Reisverslag uit Genève, Zwitserland van Ben Timmerman - WaarBenJij.nu

En retour

Blijf op de hoogte en volg Ben

18 Juni 2016 | Zwitserland, Genève

Gisteren uitgebreid geinfomeerd in Thonon: weersverwachting te slecht en overnachtingen onzeker deden mij besluiten om niet door te gaan de Alpen in. Wat overbleef was nog een aardig middagje in Thonon en het besluit om Genève nog even te bekijken.
Vanmorgen de bus genomen en in een kwam daar een Duits meisje tegen die het Alpenstuk van de GR5 wilde lopen en daar een maand voor uitgetrokken had. Na 3 dagen moest zij opgeven vanwege sneeuw en geen overnachtingsmogelijkheden. Zij was totaal uitgeput en ik gesterkt in mijn besluit (gna, gna...)
Nu in heel aardig hotel en morgen sightseeen in Genève (de fontein heb ik al gezien, dat ding kan 140m hoog spuiten !).
En wederom hoosbuien boven de stad...
Foto´s volgen nog (?)

• 18 Juni 2016 - 18:03

Ellen:

Goede reis naar huis.

• 18 Juni 2016 - 20:54

Arian:

He broer!

Een heel verstandig besluit! En jij geeft eigenlijk nooit op, dus ook je zult wel erg hebben lopen wikken en wegen. Geniet nog van de laatste dag Geneve en een goede terugreis. Tot gauw!

Liefs,

Arian

• 18 Juni 2016 - 21:24

Kees Neve:

Goed besluit . Zag net de buienradar voor dat deel van de Alpen. Alles blauw ingekleurd.
    Morgen kickoff SWE.
    Gr Kees

Ben

Op 2 januari 2011 ben ik gestart met een wandeltocht van de Noordzee naar de Franse Riviera. De tocht loopt via de GR5 vanaf mijn huis in Den Haag naar Nice. Afstand ca. 2500km die ik in etappes ga lopen. Gepland was elk jaar ca een maand met een geplande aankomst in juli 2014.... vergeet het maar, ik ben pas net over de helft van de tocht!

Actief sinds 20 Feb. 2011